Виждам колегата ферарист предлага олекотени шайби за пистовите ремъци които увеличават мощността до 8 кс но до сега не съм чувал дори за такъв вид тунинг някой който го има това нещо може да сподели плюсовете и минусите ,а е доста примамливо 8 кс за 95 лв ?!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Олекотена шайба
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщениеЧетох доста за спортните филтри но разбрах че при тях нещата са доста относителни и качват в най добрия случай до 1-2к,с, и струват над 180лв четох и за свещите денсо иридидиум при тях нещата са малко по добре но отново до 1-2 к,с, и струват 240лв ,а олекотената шайба 8кс и е 95 лв ?Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
Comment
-
Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщениеЧетох доста за спортните филтри но разбрах че при тях нещата са доста относителни и качват в най добрия случай до 1-2к,с, и струват над 180лв четох и за свещите денсо иридидиум при тях нещата са малко по добре но отново до 1-2 к,с, и струват 240лв ,а олекотената шайба 8кс и е 95 лв ?
А за денсото - ако смяташ да пълниш гушата на родните кожодери давай 240лв. Иначе празтърси се по другите форуми за обяви на едни хора, които внасят от щатите такива и ngk и излизат към 140лв.
P.S. То и с вариаторите се опитват да ни "клатят" за 320+ лв, ама като има балъци да плащат толкова, ще има и търговци, които и да им искат толкова.Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 20:25.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Не - няколко колеги докладваха че и стария ремък става.....но това не е нещо пок което мога да се подпиша, но вероятноста да стане според мен е огромна, но така или иначе ремъка е към 20 кинта, и ще имаш нов все пак....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщениеСамо плюсове ли има тава олекотяване четох че двигателя по бързо се развърта на 1-ва но скороста пада и че оборотите на празен ход са по високи
Самата шайба с по малък диаметър ли е от оригиналната ?alfa romeo156 2.0TS 11'97
Comment
-
Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщениеСамо плюсове ли има тава олекотяване четох че двигателя по бързо се развърта на 1-ва но скороста пада и че оборотите на празен ход са по високи
Самата шайба с по малък диаметър ли е от оригиналната ?"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Това за падането на макс. скоростта може да се получи ако олекотиш прекалено маховика, тъй като ще загубиш сериозен инерционен момент, но пак зависи от много неща.
С шайбата няма как да се получи такъв ефект понеже нейните инерционни сили са много малки и положителния ефект при нея не идва толкова от олекотяването а от предавателното число към останалите агрегати задвижвани от нея. На пратика с нея не се повишава мощността на мотора. Просто се получава един резерв от освободен вече въртящ момент респективно и мощност. Мощността на мотора си е пак същата тъй като силите действащи върху буталата са си същите както и преди.
Това, че диното измерва повече не значи, че преди мотора я е нямал тази мощност. Просто тя се е губила в задвижването на агрегатите. Та за това малко е смешно това твърдение, че се увеличава мощността, но така е по-лесно за обяснениеDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от KaloianIvanov Покажи съобщениеколега има ли разлика ? чел съм и по други форуми за вапросната шайба . поздрави !"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment